Quality policy

Starlight Technologies Ltd. is a representative organization which engaged in Sales & Marketing of RF & Microwave products.
 

Starlight business strategy flag "Quality & Service without compromises".

Starlight undertakes to comply with the requirements of both, its Customers & Principles, providing high quality products, technical support and attentive to their constantly expectations.

The company invests Time & Efforts as well as Management attention & financial resources, to increase its activity & Market share over time.

Starlight is committed to act with integrity in the way it conducts its business.

The company require its employs to know, understand and abide, applicable law and regulation in the countries in which the company provide direct & indirect service including applicable anti-corruption and bribery laws & regulations.
 

The company's management believes that employee's cooperation in establishing and operating a quality system, is a prerequisite for success.

Planning & Implementation will be integrated within company activities & procedures, by employee’s, sub-contractors and vendors, according to standard requirements of ISO 9001:2015.
 

The company brings to the attention the quality policy, to the people who work for the company and/or its behalf, and to the stakeholders.
 

The company cultivates and encourages openness and creating dialogue, within its Suppliers & Customers, while listening to all the topics that may be connected to quality improvement, possible risks, effects of actions and/or projects, and provide a value & proper response.
 

The company anticipate improving Quality programs as part of its commitment & responsibility to its employees, customers and suppliers, under the obligation to comply with any law & rule require.
 

The company will be available to the public on any topic related to issues of quality, safety environment and occupational health.

מדיניות איכות

חברת סטארלייט טכנולוגיות בע"מ הינה חברה העוסקת בשיווק מוצרי RF & MICROWAVE
סטארלייט חרטה על דיגלה איכות ושירות ללא פשרות כאסטרטגיה עיסקית של החברה.
החברה מתחייבת לעמוד בדרישות האיכות של לקוחותיה ולספק להם תמיכה טכנית באיכות גבוהה.
החברה קשובה לצורכי לקוחותיה ופועלת בהתמדה לעמוד בציפיותיהם. הנהלת החברה משקיעה תשומות, זמן, תשומת לב ניהולית ומשאבים כלכליים להגדלת פעילות החברה, נתח שוק ולשיפור רווחיות החברה לאורך זמן.

הנהלת החברה מאמינה כי שיתוף העובדים בהקמת והפעלת מערכת האיכות הוא תנאי הכרחי להצלחתה . תכנון ויישום הפעילויות בתחום האיכות יקיפו ויחייבו את כל הגורמים בחברה ויעשו על פי דרישות תקן:  2015 9001:ISO
החברה מבצעת את עבודתה בהתאם לחוקים, תקנים רשמיים ותקני גופים ממשלתיים ובינלאומיים,
ובהתאם לדרישות לקוחותיה, תוך כדי שיפור מתמיד.

החברה תפעל להדריך, לאמן ולספק אמצעים וסביבת עבודה מתאימים לעובדיה, ולנהל את פעילויותיהם
באופן אחראי מבחינת האיכות והבטיחות. כל עובד ו/או בעל תפקיד ומנהל בחברה, אחראי לבצע את המטלות והדרישות, והוא אחראי על האיכות והבטיחות בעבודתו. החברה תביא לידיעת כל האנשים העובדים עבור החברה או מטעמה ולכל בעלי העניין את מדיניות האיכות שלה. החברה תתמוך באימוץ העקרונות של מדיניות האיכות על ידי קבלני המשנה הפועלים עבורה ו/או ספקיה המספקים סחורה ו/או שירות.

החברה מטפחת ומעודדת פתיחות ויצירת דו שיח עם עובדיה, לקוחותיה וספקיה תוך הקשבה לכל
הנושאים העשויים להטרידם באשר לשיפור תהליכי איכות בחברה, סיכונים אפשריים, השפעות של
פעולות ו/או של עבודות, ותספק מענה בהתאם. החברה תמשיך ותשפר את התכניות והביצועים מתוך מחויבותה לשיפור מתמיד ומתוך מחויבות ואחריות לעובדיה, לקוחותיה וספקיה תוך התחייבות לעבוד ולפעול ע"פי דרישות כל דין, חוק ואחרים. החברה תהיה זמינה לציבור בכל נושא הקשור לנושאי האיכות, בטיחות ובריאות בתעסוקה.

CONTACT US

Back to top

Rami Bal-Esh    rami@starlight.co.il        +972-54-4535377

Udi Friedman   udi@starlight.co.il           +972-54-4735500

Rivi Vilner          rivi@starlight.co.il           +972-54-8056000

Starlight Technologies LTD:

P.O. Box 25369, Tel-Aviv 6125301, Israel

Tel: +972-3-9410555

Fax: +972-3-9410666

Mail: rami@starlight.co.il